100% dansk virksomhed - Europæiske GPS Trackere
Vi er specialister i FORSIKRINGSGODKENDT GPS TRACKING

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

TrackNordic ApS
Røsnæsvej 382
4400 Kalundborg

CVR nr.: 40069313
Tlf.: 93 87 87 87
E-mail: info@tracknordic.dk

Priser

Alle priserne er dagspriser og gældende på bestillingsdagen. 

Der kan derfor forekomme prisændringer. 

Alle angivne priser er i DDK. 

Danske kroner og inklusiv 25% moms.

Betaling

TrackNordic ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, MasterCard, MobilePay, Bankoverførsel. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Levering

TrackNordic ApS tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 17 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag.

Vi sender til hele Danmark. Fragtprisen er fast 75 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen medmindre andet er aftalt.

Vi leverer ikke til udlandet (gælder også Færøerne og Grønland).

Dine varer kan sendes med PostNord, DAO, Bring eller GLS.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.

Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-2 hverdage efter bestillingen.

For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.

Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen.

Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. TrackNordic ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:

TrackNordic ApS
Røsnæsvej 382
4400 Kalundborg

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bank oplysninger i form af reg.nr. og konto nr. så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Fortrydelse- og returret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du har modtaget din ordre.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@tracknordic.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte returseddel og sende varen til:

TrackNordic ApS
Røsnæsvej 382
4400 Kalundborg

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Er du blevet oprettet i TrackNordic’s system og har fået adgang til dit kontrolpanel inden du gør brug af din fortrydelsesret, reduceres det refunderede beløb med kr. 350,00.

Returnering

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken.

Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur.

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Er du blevet oprettet i TrackNordic’s system og har fået adgang til dit kontrolpanel inden du gør brug af din fortrydelsesret, reduceres det refunderede beløb med kr. 350,00.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten.

Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Oprettelse som kunde

Når du accepterer handelsbetingelserne, acceptere du samtidig, at vi bruger de personlige oplysninger du har indtastet, til at oprette dig som kunde i vores system.

Som kunde får du adgang til dit personlige kontrolpanel, hvor du har fuld adgang til din/dine trackere.

Abonnement

Når du køber en tracker hos os, er der automatisk tilknyttet et abonnement.

Vi har 3 forskellige abonnementer, alt afhængig af hvilken tracker du vælger.

De første 3 måneder får du abonnementet gratis.

Herefter bliver du automatisk opkrævet for de følgende 12 måneder.

Opsigelse af abonnement

Abonnementet kan opsiges med 1 måneds varsel til udløb af en abonnementsperiode.

En opsigelse er kun gældende såfremt vi har modtaget den skriftligt.

Modtages vi ingen opsigelse skriftligt, forsætter abonnementet i yderligere 12 måneder.

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.

Link til Klageportal for Nævnenes Hus:
https://kpo.naevneneshus.dk/Public/Home/ChooseLoginProvider?returnUrl=https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online
klageplatform.

Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@tracknordic.dk

Scroll til toppen